duminică, 4 septembrie 2011

Postare personală

La Busho nu am intrat decât la The Philospher, în rest nu am apucat. Oamenii au ieșit mulțumiți de la filmulețe, doar trei persoane din câteva zeci mi-au spus că lor nu le-a plăcut. Procentual, mie asta îmi spune că Busho a meritat să fie găzduit, pe de-o parte, și vizonat, pe de alta. Aviz celor care nu au fost!

TIFF-ul e încă aici, iar în cadrul lui am reușit să văd  The Way Back, Muntele Roșu, Miss Kicki. Cele mai mari speranțe, de departe, mi s-au legat de The Way Back, am constatat că speranțele majoritare ale orădenilor s-au legat de același titlu și am luat în derâdere cu toții titlul Miss Kicki. Ca apoi, ce să vezi! Am văzut filmele și am tras concluzii inverse:
нет -The Way Back 
да -Miss Kicki

Vă rog să-mi ziceți de voi n-ați simțit la fel după ce le-ați văzut pe ambele!  Iar azi mai avem trei pe listă, de la care am renunțat să mai am așteptări, ci pur și simplu voi merge să mă uit la ele și le voi judeca apoi: Ursul, O lume albă albă, Eu sunt dragostea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu